close

分享很喜歡的一首歌

Ed Sheeran - So

好喜歡他的假音

 

好喜歡一個人

就像歌詞裡形容的那樣

You Are So Cool


0513  

0513  

 

 

 

Ed Sheeran 

So

 

 

Filled up with doubt

我充滿了疑問

I have to move home

我必須回去

But I want to stay with you

但我想伴在你身旁

For all of the summer

一整個夏天

I have my plan

我已計畫好

That you wont remember

但你不會記得

If you want to see the world

如果你想看看這世界

Then please ask your mother

請問問你老母

I cannot hold your hand

我不能牽著你的手

To watch you go

卻看著你離去

I am a liar

我是個騙子

As you might know

也許你也知道

 

I need you now

我現在就需要妳

I need your touch

我需要妳輕觸我

And your lips

和妳的唇

I need that smile

我需要妳的微笑

And your kiss

和妳的親吻

Youre so cool

你是那樣迷人

Youre so beautiful

你是那樣美麗

Youre so

你如此地

Youre so

你如此地

 

I see your grace

我被妳的優雅吸引

From my window

從我的窗眼

When it is late at night

當夜已深

Itll show me your shadow

仍可看見妳的影子

Im in my place

我在屬於我的地方

Hope you remember

希望妳會想起

When summers gone

當過了夏天

Ill still sing a song

我依然會唱著歌

Of you in September

一首關於妳的歌 即便已到了九月

 

I cannot hold your hand

我無法牽著妳的手

To watch you go

卻看著妳走

I am a liar

我是個騙子

As you might know

也許妳也知道

I need you now

我需要妳,現在

I need your touch

我需要妳的輕觸

And your lips

和妳的唇

I need that smile

我需要妳的微笑

And your kiss

和妳的親吻

Youre so cool

妳是那樣的迷人

Youre so beautiful

妳是那樣的美麗

Youre so

妳是如此地

Youre so

妳是如此地

 

These words I say mean

我的意思是

Youre so amazing

妳如此讓我驚豔

Ive noticed lately

近日我才了解到

I need you, maybe

我需要妳,是吧

Youre so cool

妳是那樣迷人

Youre so beautiful

妳是那樣美麗

Youre so

妳是如此地

Youre so

妳是如此地…

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Ed Sheeran
    全站熱搜

    mujilee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()